Gra rodzinna strategiczna uciekające świnki

Cena: Cena Specjalna 89 zł

Gra startegiczna,

Uciekające świnki

Głodne świnki ruszają do akcji!

Zwariowana gra dla dzieciaków!

Pędź po jedzenie w tej zwariowanej grze, w której świnki wchodzą sobie na głowę i próbują umknąć wilkowi!

Te głodne małe świnki mają chrapkę na świeże warzywka, ale duży zły wilk czyha, aby zepsuć im obiad! możesz pomóc świnkom, przesuwając je po planszy. ale uważaj na latające bele siana – jeśli któraś cię trafi, musisz się cofnąć do błotniska! wygrywa gracz, który jako pierwszy bezpiecznie przeprowadzi swoje świnki przez planszę! czas gry: 15-20 minut.

Połączenie gry planszowej i strategicznej. zestaw zawiera typowe dla gier planszowych elementy: planszę z polami, kostkę z symbolami i pionki-świnki oraz barierę do pokonania, jaką jest traktor-wilk wyrzucający bele siana. zadaniem uczestników gry jest przeprowadzenie swoich trzech świnek przez całą planszę, czyli z błotniska do koryta z warzywami.

Trasa przebiega przez grządki kapusty i pomidorów, a po drodze czyha niebezpieczeństwo w postaci bel siana wyrzucanych z traktora, kierowanego przez złego wilka. jednak o przebiegu gry decydują nie tylko losowo wyrzucane pola na kostce i zajmowane na planszy, ale również indywidualne decyzje uczestników gry.

Kostka zawiera cztery pola z numerami od 1 do 4 i dwa pola funkcyjne "traktor 2". gracz wybiera, którą z trzech pionków-świnek poruszy się na planszy oraz czy dokona tego o maksymalną wyrzuconą liczbę pól lub mniejszą niż wskazana na kostce. wyrzucenie kostką pola z traktorem umożliwia przesunięcie się o 2 pola lub wcielenie się w postać wilka, czyli operowanie maszyną i za pomocą wyrzucanych bel siana strącanie pionków przeciwników.

Tutaj również gracz decyduje czy pole kostki "traktor 2" wykorzysta jako dwa ruchy na planszy, czy jeden strzał w kierunku wybranej świnki przeciwnika.

Zawartość opakowania: plansza, 12 małych świnek w 4 kolorach, traktor (wyrzutnia z wilkiem), 3 bele siana, kostka.

Gra przeznaczona: dla 2 do 4 graczy, w wieku od 5 lat.

Wyjątkowość tej gry planszowej polega na uczeniu zasad planowania i konsekwentnego realizowania określonej strategii. przebieg gry kontrolują losowe wskazania kostki i oznaczenia pól na planszy na równi z decyzjami poszczególnych graczy. uczestnicy wybierają czy przesuną pionki o wskazaną przez kostkę liczbę pól lub mniejszą. dzięki temu sami kontrolują przemieszczanie się po planszy, wybór najlepszej drogi i omijanie niebezpieczeństw. po wyrzuceniu pola "traktor 2" decydują również czy przesunąć się pionkiem, czy wyeliminować kogoś z gry strącając jego pionek-świnkę belą siana.

Gra w ciekawy sposób zachęca do współpracy, pomimo rywalizowania ze sobą uczestników zabawy. jeśli konkurent musi postawić swoją świnkę na śwince innego gracza, bo ona wcześniej zajęła pole, to on przesuwając je razem po planszy w kolejnych ruchach i dążąc do swojego celu pomaga również rywalowi.

Gra nowa w 100%

Produkt w oryginalnym opakowaniu

 

Krzysztof Czerniejewski
KAMIZUM
Sikorskiego 16
42-300 Myszków
NIP: 5732519224

 

brak informacji

 

Krzysztof Czerniejewski
KAMIZUM
Sikorskiego 16
42-300 Myszków
NIP: 5732519224